For at sikre kvaliteten af vores leverede service har vi vores eget it-system til håndteringen af serviceopgaver. Alle vores kunder og jeres maskiner er oprettede i systemet. Hver gang der kommer en serviceopgave bliver opgaven lagt ind i vores system af vores koordinator, Anne.

Opgaverne bliver derefter fordelt ud til vores teknikere, som løser opgaverne på deres tablets. Det betyder at vi altid har statistik på hver enkelte kunde og maskine, og hurtigt kan få et overblik over gamle opgaver. På den måde har vi et bedre overblik hver gang vi går ind til en opgave – og det betyder at vi i langt flere tilfælde kender problemet og løsningen inden vi træder ind ad døren. Dermed sikres så lav nedetid som muligt, til jeres fordel.

Vores servicesystem sikrer at vi altid har styr på opgaver, og dermed sikrer at intet bliver forsømt.

Foruden at forbedre kvaliteten på service kan vi også tilbyde jer indblik i tidligere opgaver på jeres maskiner, således I kan se hvad der er blevet udført af opgaver, hvilke maskiner der må have haft problemer og hvordan vi har løst dem.

 

 

Servicekoordinator Anne sørger for at der er overblik over alle serviceopgaver og at intet bliver forsømt eller går over tid

Med mere end 25 års branche erfaring, ved vi at tilfredse og loyale kunder er guld værd.

KVALITET

Med mere end 25 års brancheerfaring er vi helt klar over, at kvalitet kun opnås ved at agere professionelt. Vi har de bedste teknikere, og vi går ikke på kompromis, for kvaliteten skal være i top.

STRØMBESPARENDE MASKINER

Rosholm Teknik tænker på miljøet, og forhandler kun maskiner som er udviklet/produceret med intelligente, strømbesparende foranstaltninger, og dermed er så energivenlige som muligt.

VISION

Vi arbejder for at de danske arbejdspladser får den bedst mulige kaffe i koppen. Det opnår vi ved en kombination af stor viden om maskinerne og teknikken i kombination med de rigtige bønner og den rigtige brygning af dem.