For at sikre kvaliteten af vores leverede service har vi vores eget it-system til håndteringen af serviceopgaver. Alle vores kunder og jeres maskiner er oprettede i systemet. Hver gang der kommer en serviceopgave bliver opgaven lagt ind i vores system af vores koordinator, Anne.
Opgaverne bliver derefter fordelt ud til vores teknikere, som løser opgaverne på deres tablets. Det betyder at vi altid har statistik på hver enkelte kunde og maskine, og hurtigt kan få et overblik over gamle opgaver. På den måde har vi et bedre overblik hver gang vi går ind til en opgave – og det betyder at vi i langt flere tilfælde kender problemet og løsningen inden vi træder ind ad døren. Dermed sikres så lav nedetid som muligt, til jeres fordel.
Vores servicesystem sikrer at vi altid har styr på opgaver, og dermed sikrer at intet bliver forsømt.
Foruden at forbedre kvaliteten på service kan vi også tilbyde jer indblik i tidligere opgaver på jeres maskiner, således I kan se hvad der er blevet udført af opgaver, hvilke maskiner der må have haft problemer og hvordan vi har løst dem.
Servicekoordinator Anne sørger for at der er overblik over alle serviceopgaver og at intet bliver forsømt eller går over tid